KEBABHUIS 'T PLEINTJE

Recentebeoordeling


5 sterren uit 783 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kebabhuis 't Pleintje. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 23:33 Smaakte heerlijk, fijn dat ze 1 gerecht ook bezorgen!!!
13 jun 2026 om 20:09 smaakte heerlijk, duner was goed aanwezig & de vriendelijke bezorger kwam het hellemaal bij onze camper bezorgen! dank daarvoor
8 jun 2026 om 8:20 Misschien zouden we eens wat anders moeten proberen, maar de Kebab schotel is gewoon te lekker. Altijd goed verzorgd en dus smaakvol.
24 mei 2026 om 19:22 was goed
24 mei 2026 om 18:57 wederom snel bezorgd. smaakte weer overheerlijk. voor herhaling vatbaar.