Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kebabhuis 't Pleintje. Meer weten? Ontdek meer
Robert
19 jun 2026 om 23:33
Smaakte heerlijk, fijn dat ze 1 gerecht ook bezorgen!!!
Daisy
13 jun 2026 om 20:09
smaakte heerlijk, duner was goed aanwezig & de vriendelijke bezorger kwam het hellemaal bij onze camper bezorgen! dank daarvoor
Patty
8 jun 2026 om 8:20
Misschien zouden we eens wat anders moeten proberen, maar de Kebab schotel is gewoon te lekker. Altijd goed verzorgd en dus smaakvol.
Marcel
24 mei 2026 om 19:22
was goed
Wout
24 mei 2026 om 18:57
wederom snel bezorgd. smaakte weer overheerlijk. voor herhaling vatbaar.